Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Mire van szükség az internetes vásárláshoz?

A rendelés befejezéshez szükségünk van egy érvényes e-mail címre és telefonszámra. Fontos! Kérjük, ellenőrizd adataidat rendelés előtt, hiszen a megadott elérhetőségek lesznek továbbítva a futárszolgálat felé is, akiktől mindig pontos információt kapsz a szállítás idejével kapcsolatban.

Van lehetőség személyes vásárlásra?

Nincs, csomagküldő áruház vagyunk és kizárólag csomagküldés útján értékesítjük termékeinket.

Van lehetőség telefonos rendelésre?

Nincs, rendelést csak interneten keresztül tudunk fogadni.

Tudom módosítani a rendelésem?

A leadott megrendeléseket sajnos nem tudjuk módosítani. Ha a rendeléseddel kapcsolatban segítségre van szükséged, kérjük, válaszolj a rendelést visszaigazoló e-mailre, és készséggel segítünk.

Kötelező regisztrálni a rendeléshez?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz rendelni. Fontos! Ha már összekészítettél egy kosarat, de csak később szeretnél rendelni, mindenképp jelentkezz be, így a kosarad tartalma 30 napig megőrzésre kerül.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Minden esetben van lehetőség online bankkártyás és Paypal-os fizetésre. Belföldi csomag esetében utalással és utánvéttel (a csomag átvételekor) is fizethetsz. További részleteket a Fizetés, szállítás oldalon találsz. Fontos! Ha utánvvéttel szeretnél fizetni, minden esetben +290 Ft utánvétkezelési díjat számolunk fel. Ha a banki utalás opciót választod, a visszaigazoló emailben megkapod majd a banki adatokat. Kérjük, az utalás során mindig írd be a rendelési számot a megjegyzés rovatba.

A rendszer nem fogadja el a bankkártyámat, mit tegyek?

Kérjük, először győződj meg róla, hogy a bankkártyád alkalmas az internetes vásárlásra. Gyakori hiba még a napi limit átlépése. Bankkártyáddal kapcsolatban további információt a kártyakibocsátó intézmény tud nyújtani. Fontos! A két-lépcsős azonosításhoz legtöbbször a bank mobilapplikációjába is be kell jelentkezni, ezért legjobb, ha kártyás fizetéskor nálad van a telefonod is.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Az egész ország területére érvényes GLS házhozszállítás díja 990 Ft, GLS Csomagpontra vagy Pick Pack Pontra 790 Ft-ért kérheted csomagodat. Fontos! 10000 Ft felett a belföldi szállítás mindig INGYENES.

Hol találom a hozzám legközelebbi csomagpontot?

Pick Pack Pont térkép

GLS CsomagPont kereső

Mennyit kell várnom a csomagra?

Csomagodat rendeléstől számítva maximum 4-5 munkanapon belül kapod kézhez.

Tudok külföldről rendelni?

Igen, az országok listáját és a szállítási díjakat a Fizetés, szállítás oldalon találod.

Vissza lehet küldeni a termékeket?

Higiéniai okokból a kinyitott kozmetikumokat és menstruációs kellékeket nincs lehetőségünk visszavenni.

Keresés